Handlowanie to gra
Program:
1. Budowanie świadomości handlowej:
Stereotypy utrudniające pracę handlowca
Psychologiczne gry klientów
Trudne sytuacje handlowe
Typy klientów i sposoby reagowania
Oczekiwania/problemy/interesy klienta.
2. Techniki i strategie w rozmowie handlowej:
Siła parafrazy
Odkrywanie prawdziwych intencji klienta
Zarządzanie rozmową handlową
Taktyki zadawania pytań – budowanie argumentacji sprzedażowej
Klamrowanie – pytanie o opinię
Podążanie za klientem
Budowanie własnego autorytetu
Podsumowania i ustalenia z klientem.
3. Podsumowanie mapą myśli.
Filozofia programu opiera się na skierowaniu uwagi na psychologiczne gry klienta i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu. Podczas warsztatów omówione zostaną mechanizmy i techniki manipulacji oraz wywierania wpływu na ludzi, jak budować wizerunek w kontakcie z klientem. Uczestnicy będą ćwiczyć i analizować skuteczność poznanych technik i strategii, by wcielić je skutecznie w pracę z klientem i podnieść skuteczność sprzedaży.
Cele:
poznanie powodów swoich zachowań w procesie sprzedaży
podniesienie umiejętności handlowych
poznanie i przećwiczenie skutecznych technik handlowania.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki.
Formalności i zgłoszenia:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8
- tryb weekendowy
- miejsce: Kolegium Nauk Stosowanych WSG w Ełku
Koszt: 420 zł