Kreatywne i strategiczne działanie w sprzedaży
Program:
1. Odkrywanie w sobie kreatywnego myślenia.
2. Zadawanie odpowiednich pytań i obmyślanie nowych sposobów działania.
3. Rozwijanie siły strategicznego myślenia:
rozbudzenie motywacji
analiza sytuacji – rozpoznanie realnych spraw i celów
jaka wartość generujemy dla naszych klientów
jakiego rodzaju problemy pomagamy klientom rozwiązywać
lustro prawdy
jakie działania podejmę, by osiągnąć cele.
4. Myślenie zespołowe i jego siła – szybciej i bardziej innowacyjne.
5. Studium przypadku oparte na wybranym kliencie:
analiza klienta z kilku płaszczyzn
opracowanie działań taktycznych i strategicznych
omówienie pomysłów.
6. Podsumowanie mapą myśli i wnioski.
Metody prowadzenia zajęć:
Dyskusja, metafora, ćwiczenia indywidualne i grupowe, symulacje, studium przypadku, analiza, wyciąganie wniosków, informacja zwrotna, praca z wykorzystaniem mapy myśli, wypracowanie dobrych praktyk.
Cele:
rozwijanie umiejętności planowania ukierunkowanego na sukces
uruchomienie kreatywnego i strategicznego działania w pracy z rynkiem.
Adresaci:
Szkolenie jest dedykowane do osób, które sprzedają, negocjują, zarządzają sprzedażą i marketingiem, właścicieli firm.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16
- tryb: weekendowy
- miejsce: Kolegium Nauk Stosowanych WSG w Ełku
Koszt: 560 zł