Marka osobista w mediach społecznościowych
Program:
1. Podstawy tworzenia marki osobistej.
2. Narzędzia budowania marki.
3. Sekrety budowania marki w portalach społecznościowych.
4. Poruszanie się na platformach.
5. Prowadzenie profesjonalnych profili społecznościowych.
Cele:
Wzmocnienie kompetencji związanych z projektowaniem marki firmy z zastosowaniem portali społecznościowych.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 10
- tryb weekendowy
- miejsce: Kolegium Nauk Stosowanych WSG w Ełku
Koszt: 550 zł