Sztuka motywacji

Sztuka motywacji

Program:

1. Teorie motywacji przydatne w pracy pracownika socjalnego, terapeuty, wychowawcy.

2. Czynniki motywujące – tzw. motywatory.

3. Rodzaje motywacji.

4. Główne zasady motywowania.

5. Poszukiwanie indywidualnych sposobów motywacji.

6. Praktyczne narzędzia motywowania.

7. Strategia motywowania klienta.

8. Budowanie relacji z klientem.

9. Symulacje tematyczne.

Cele:
Celem kursu jest nabycie umiejętności oceny poziomu motywacji klienta oraz oddziaływania na klientów w kierunku zwiększania ich zaangażowania we współpracę z pracownikiem socjalnym. Program kursu zapewnia zapoznanie się ze sposobami motywowania do zmian oraz zwiększania motywacji. Kursant pozna techniki komunikacyjne służące motywowaniu klienta do zmiany oraz techniki kształtowania postawy współpracy w relacji klient/podopieczny a pracownik socjalny/terapeuta/wychowawca.

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki.

Formalności i zgłoszenia:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.

Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16
- tryb: weekendowy
- miejsce: Kolegium Nauk Stosowanych w Ełku.

Koszt: 500 zł

Aktualności

KONTAKT

Kolegium Nauk Stosowanych
Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy
ul. 11 Listopada 24
19-300 Ełk
tel. (87)621-76-11
e-mail: wgt@byd.pl

Newsletter

Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze informacje

PARTNERZY WSPÓLNIE TWORZYMY JAKOŚĆ

  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • LOGON SA
  • Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA Holding
  • BZWBK
  • Mobica
  • PIT
  • Sunrise System
  • Pracuj.pl
  • Rewital
  • Park Naukowo - Technologiczny w Ełku
© 2024 Wyższa Szkoła Gospodarki